Rapportering og dialog med kunden

Kurset tar sikte på å gi en god innføring i foretrukne samarbeidsformer med kunden gjennom samhandling og rådgivning.

Abonnement:

Nivå:

2

Kursinformasjon

Opptak tilgjengelig

Varighet: 01:33:12
Dato: 10.05.2017

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å forbedre tjenesten vår og for å tilpasse personlig innhold. Ved å fortsette å bruke nettsiden samtykker du i bruken av cookies. Les mer X

Kurset tar sikte på å gi en god innføring i foretrukne samarbeidsformer med kunden. Vi søker å sette kunden i fokus og ser på hvordan vi kan samhandle på kundens premisser. Vi drøfter enkel rådgivning innen inntekts-og kostnadsbildet samt lønnsomhet og likviditet. Vi drøfter også den teknologiske utviklingen i bransjen og den enkeltes ansvar for å utvikle seg i takt med tiden, og ta ansvar for egen arbeidsplass i en stadig mer automatisert virkelighet.

Målgruppe: Alle som jobber som saksbehandlere

Kursholder: Helge Mass Andersen | Autorisert regnskapsfører og seniorkonsulent

Oppdateringstimer

Annet1 t
Finansregnskap1 t

Opptak (Demo)


Dette er en kort demo av opptaket. Lengde er 5 minutter.
Registrer deg for gratis testperiodeBestill abonnement

Innhold

00:00:20 Mål
00:01:02 Innhold
00:01:31 Kundefokus – ansattes bidrag
00:14:30 Kartleggingen av kunden
00:17:02 Kundepleieprogram
00:26:31 Opplevelsen
00:31:19 Perioderegnskap
00:37:40 Perioderapport
00:55:35 Enkel rådgivning - inntekter
01:00:02 Enkel rådgivning - kostnader
01:07:30 Enkel rådgivning - likviditet
01:16:54 Enkel rådgivning - lønnsomhet
01:30:30 Oppsummering