Rapportering og dialog med kunden - Del 2

Kurset tar sikte på å gi en god innføring i foretrukne samarbeidsformer med kunden gjennom samhandling og rådgivning.

Dette er del 2/3 av kurset. Du må se på alle delene og fullføre kurstest på del 3 for å få kurset godkjent.

Abonnement:

Opptak

Kursopptak ikke tilgjengelig

Vi bruker cookies (informasjonskapsler) for å forbedre tjenesten vår og for å tilpasse personlig innhold. Ved å fortsette å bruke nettsiden samtykker du i bruken av cookies. Les mer X

Kurset tar sikte på å gi en god innføring i foretrukne samarbeidsformer med kunden. Vi søker å sette kunden i fokus og ser på hvordan vi kan samhandle på kundens premisser. Vi drøfter enkel rådgivning innen inntekts-og kostnadsbildet samt lønnsomhet og likviditet. Vi drøfter også den teknologiske utviklingen i bransjen og den enkeltes ansvar for å utvikle seg i takt med tiden, og ta ansvar for egen arbeidsplass i en stadig mer automatisert virkelighet.

Målgruppe: Alle som jobber som saksbehandlere.

Oppdateringstimer

Annet2 t
Finansregnskap1 t

Se tilknyttede opptak: